ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند
ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در 15 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 15 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مقالات فارسی و انگلیسی |
توضیحات کامل
ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در 15 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی
چکیده فارسی
مقالة حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند را به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل (SBV) اصلاح شده در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریات از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد.
چکیده لاتین
The present paper uses a modified version of the Service Brand Verdict (SBV) model. The objective of the study is to incorporate service brand loyalty as an ultimate dependent measure seen as the outcome of consumers’ evaluation of various service brand dimensions and communication, and test the generalizability of the modified SBV model in two different service sectors and cultural settings. Two studies using on-line survey data were conducted in Denmark and Norway in two different service industries (airlines and banks respectively). Previous findings suggesting that brand evidence significantly influences consumer satisfaction, attitude and behavioural loyalty towards service brands were confirmed. Moreover, contrary to previous findings, controlled communication elements (i.e. advertising and promotions) did not have any influence on customer satisfaction with service brands. However, the same communication elements directly and significantly shaped customers’ perceptions of the various brand dimensions and their overall attitude towards the brand.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
دانلود کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
خرید فایل word ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دریافت فایل pdf ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
خرید پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دانلود فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دریافت نمونه سوال ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
خرید پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دانلود مقاله ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دریافت مقاله ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
خرید فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دانلود تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
خرید مقاله ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دانلود فایل pdf ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از download
دانلود مقاله ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
خرید پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دانلود فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دریافت فایل word ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
خرید نمونه سوال ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دانلود فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دریافت فایل word ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دانلود فایل word ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
خرید فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دانلود تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دریافت فایل pdf ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
خرید کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دانلود فایل pdf ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دانلود کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از www
دانلود مقاله ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دریافت پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دانلود فایل pdf ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
خرید فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دانلود فایل pdf ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دریافت کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
خرید تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دریافت تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
خرید فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
خرید فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دانلود نمونه سوال ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دانلود فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از pdf
دانلود کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دریافت فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
خرید نمونه سوال ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
خرید فایل word ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دریافت فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دریافت فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دانلود کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از word
دریافت تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دانلود مقاله ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دانلود فایل pdf ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
خرید تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دانلود پروژه ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دریافت کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دانلود فایل word ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دریافت مقاله ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دانلود فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دانلود فایل ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دریافت فایل pdf ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
خرید کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دانلود کارآموزی ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
دریافت فایل word ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free
خرید تحقیق ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند از free